ELIBERARE DE AVIZE
Documente necesare eliberării de avize pentru gospodăria subterană:
- Cerere tip pentru Aviz de amplasament se poate descărca AICI.
- Plan de situație - 1 exemplar - (format A4 sau maxim A3), scara 1:500, vizat de Banca de date a Primăriei; Pe acest Plan să fie evidențiat imobilul/ locația/trasate rețelele pentru care se solicită Avizul de amplasament;
- Plan de încadrare în zonă - 1 exemplar - (format A4 sau maxim A3), scara 1:5000,vizat de Banca de date a Primăriei;
- Certificat de Urbanism (format maxim A3) - 1 exemplar;
- Copie Carte de identitate sau datele firmei care solicită emiterea Avizului de amplasament ( CUI, J); Aceste date sunt necesare în eventualitatea în care se solicită și întocmirea unei Facturi pentru plata avizului; Factura se întocmește doar dacă pe Planul de situație sunt evidențiate și rețele termice aparținând COLTERM SA ( în acest caz Taxa este 101,25 lei);
Taxa este prevăzută conform Anexa HCL 191/10.05.2016, modificată la data de 01.01.2017 odată cu modificarea TVA de la 20% la 19%. Dacă nu sunt rețele evidențiate, Taxa este 0 lei, conform aceluiași HCL menționat.
Documentele menționate mai sus le puteți scana și trimite pe e-mail la adresele Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
Dupa ce se semnează și se ștampilează, de către Conducerea COLTERM SA, Foaia de Aviz și Planul de situație vor fi scanate și trimise pe e-mail la adresa pe care o va menționa solicitantul în CERERE.
Cine dorește, poate depune documentele solicitate și personal, la Registratura COLTERM SA. În acest caz sunt necesare 2 exemplare pentru Planul de situatie scara 1:500. Ridicarea Avizului se va efectua tot personal, inclusiv în cazul în care se necesita a se plăti Factura la casieria COLTERM SA.
Termenul de eliberare a avizului este de 15 zile calendaristice de la data înregistrării solicitării.
Documente necesare eliberării de avize pentru realizarea unui branșament individual:
- Solicitare scrisă adresată Compania Locala de Termoficare COLTERM - in insolventa
- Adeverință din care să rezulte acordul asociației de proprietari/locatari pentru realizarea branșamentului separat
- Adeverință din care să rezulte că solicitantul nu are datorii față de asociația de proprietari/locatari
- Proiect tehnic avizat de Compania Locala de Termoficare COLTERM - in insolventa, executat de o persoană fizică autorizată sau de o firmă de instalații
Documente necesare eliberării de avize pentru separarea pe scări de bloc, în cadrul unei asociații:
- Solicitare scrisă adresată Compania Locala de Termoficare COLTERM - in insolventa
- Adeverință din care să rezulte acordul asociației de proprietari/locatari pentru realizarea separării
- Adeverință din care să rezulte că solicitantul nu are datorii față de asociația de proprietari/locatari
- Proiect tehnic avizat de Compania Locala de Termoficare COLTERM - in insolventa, executat de o persoană fizică autorizată sau de o firmă de instalații
Documente necesare eliberării de avize pentru realizarea modificărilor aduse la instalațiile interioare:
- Solicitare scrisă adresată Compania Locala de Termoficare COLTERM - in insolventa
- Adeverință din care să rezulte acordul asociației de proprietari/locatari pentru realizarea modificărilor dorite
- Adeverință din care să rezulte că solicitantul nu are datorii față de asociația de proprietari/locatari
- Proiect tehnic avizat de Compania Locala de Termoficare COLTERM - in insolventa, executat de o persoană fizică autorizată sau de o firmă de instalații